Julafton!

Julafton blev toppenrolig! Vi firade hemma hos min syster och hennes familj. Även mormor ( ja ni har nog förstått att det är Flis mormor jag menar när jag skriver mormor) och hennes fästman Hasse. Min bror Claes firade med Morfar/ Pappa i Vemdalen.

Flis fick sina två paket utav oss här hemma, hon skulle ända få så mycket på kvällen.

KUL med papper!



Efter att Flis sovit en stund på förmiddagen åkte vi till Familjen Lundborg! Där tittade de små p åtv och lekte lite innan lunchen


Efter lunchen så sov Flis. Sedan vaknade hon lagon till tomten skulle komma !

Tomten hade åkt ända från Nordpoolen!
Flis fick Många, många många paket av tomten!
Pappan hjälper Flis
Fina granen!

Vi och alla barnen! Det här kortet var det bösta, på alla utom mig !

Flis somnade sedan redan runt 19: 30 och hade en ganska bra natt.

Tack för alla underbart fina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0