Fredag 21/11

Idag blev det shopping igen ! Lite pengar finns det ännu kvar, hehe! Idag åkte vi i väg till Eko i Länna. Jag såg att det fanns just det bolltornet jag vill att Flis ska få i julklapp där. Jag ringe Morfar i går kväll och han sa att han kunde ge Flis det i Julklapp så jag ringde sedan Mormor för att höra om hon ville följa med, och det ville hon ! Flis sov rätt länge på morgonen men tillsut kom vi i väg. Christer följde med oss till bilen för att hjälpa till att skrapa rutorna sedan åkte han ivg till stan för att växla pengar på Forex bank, på måndag åker han till Riga med skolan.

Vi gick runt på Eko och fick rikitiga julkänslor :) I affären spelades det julmusik och folk gick runt och handlade klappar. Och så var det julsaker överallt. Flis var överlycklig av att titta på alla lampor och starka färger överallt.  

Och, jag hittade Bolltornet!

Denna blir hon nog glad för :)

Efter Eko lämnade vi Mormor hemma hos sig för hon skulle börja jobba kl 16:00.  Flis somnade i bilen hon, som vanligt nu för tiden :) När vi kom hem åkte jag till IcaMaxi för att handla.
Flis somnade runt 20 tiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0