Måndag 3/11

Hej hej!

Dagen idag började mycket bra för min del, Flis vaknade klockan halv åtta och då gick Christer upp med henne och gav mig sovmorgon till 09:15. Tackar tackar, sedan somnade Flis och vi åt frukost. Sen städade vi lite och gjorde egentligen ingenting, jag duschade och Christer och Flis blängde på tv. Sen åt vi lunch, Flis hon älskar att få äta potatis :D Hon gillar det mycket mer än gröten som just nu går ganska trögt i. Jag antar att hon fått smak på både potatisen, majsen och moroten. Gott tycker hon :D 

När Flis fått sin mat åt vi vår, köttbullar och mackaroner och under lunchen kom jag på att Flis har ju en hoppgunga som vi fått låna utav farmor och farfar. Vi bestämde oss för att låta Flis prova den lite innan sängdax å det tyckte hon var roligt :)
 
 hoppar i hoppgungan Jaha? Vad är nu detta?
Hoppa är kul !Ska man göra såhär ? Wiii !

Efter liten stund kom hon på hur man skulle göra, men hon orkade inte sitta så länge, det var ju trotts allt första gången ;)
Våran sötis börjar bli stor! Om två dagar är hon 5 månader, vart de här 5 månaderna har tagit vägen, det har i alla fall jag ingen aning om!

När vi sovit en stund alla tre så åkte vi iväg till Icamaxi för att handla mat. Kom hem med en hel del mat, blöjor och lite bebispyré men dock 1059 kr fattigare. Gaaah!

Nu är det dags för mig att krypa till kojs, Flis hon sover sen länge. Christer håller på att bädda åt sig i soffan, han hade tänkt att han skulle läsa ikapp sig inför i morgon då han ska till skolan.. så jag och Flis får klara oss ensamma i sovrummet. Men vi överlever nog :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vad söt hon är! Lik Christer mer än dig?

2008-11-04 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0