Tosdag 13/11

Idag har Christer och jag vart tillsammans i 4 år.  4 år har gått ooootroligt fort ! I år är det dessutom första året som vi inte firar ordentligt. Det finne inte en tanke på att lämna bort Flis, inte ens till mormor. Inte ännu!

Christer åkte till skolan och jag bestämde mig för att åka till centrum för att lämna tillbaka en ring som jag köpt på Guldfynd till Christer i födelsedagspresent. Jag har redan bytt ringen, för det var fel storlek. Men jag glömde lämna tillbaka den gamla... Jag skulle förståss bara kunna behålla den eftersom de i affären också glömde bort sig. Jag har ju inte stulit den, men mitt vuxna jag har nog tagit över. Så gör man ju inte. Jag ringde till "tamt" Moa på morgonen för att höra om hon ville göra oss sällskap i centrum idag. Det ville hon :) När Flis sovit sin förmiddagsvila åkte vi iväg.

Flis älskar att gå i centrum. Det finns så mycket att titta på. Hon sitter gärna i vagnen och ser sig omkring :

Vi åt mat på Donken, Flis fick sin potatis & palsternacka med morot som hon älskar. Satt och lekte lite hos "tant" Moa också.

Men sova, det hade hon inte alls lust med. Hon var vaken och pigg och glad. När vi sen skulle åka hem somnade hon på direkten i vagnen. Sov hela vägen hem och även hemma i hallen, sammanlagt i 1,5 timme.

Under den tiden hann jag laga mat och göra lite fint till Christer kom hem. Sedan åt vi och Flis badade efteråt. Så här kul är det !!
Sedan fick hon torka lite i soffan:

Sen var det Nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vilken sötnos!

2008-11-15 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0