Vi lever !

Hej !
Jag vill bara säga att vi lever och mår bra, bara det att vår hemtelefon inte fungera- eller ja det går i alla fall inte att ringa ut på den och min mobil är som spårlöst förvunnen i tomma intet. Christer är i skolan, och Felicia sover. Jag ska väll försöka leta upp min mobil så jag i alla fall kan ha någon kontakt med omvärlden, hehe herrigud vad fåntigt det känns. Men vår hemtelefon, har jag haft sen 4 åt tillbaks. Jag köpte den på Elgiganten när jag bodde hos min syster och hade eget telfonabonemang. Nåja, den har fungerat utmärkt tills ett par dagar tillbaks då man vart tvungen att trycka extra hårt på telefonknapparna, så det var ju lite väntat att den skulle lägga av. Och inte har vi någon gamal som ligger och skrotar nere i källaren heller.. hehe vi var bara vår, min gamla siemens! Men så ni vet, vi är hemma och vi mår bra, inget har hänt!
Hoppas inte allt förmånga vill ringa och svara på dopet just idag :D

-Ooooooooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0