Första uppdateringen

Hej igen!

I söndags kväll kom Christers kompis Romén hit för att sova över och tillbringa måndagen med Christer. Romén kom rätt sent och jag själv gick och la mig långt innan killarna. Felicia sov då sen ett par timmat tillbaks. Men den här dagen var det inte lätt att somna, hon vaknade flera gånger och bara skrek. Vi tror att hon drömmde för hon vaknade inte ritkigt, dock vängrade hon att ligga bredvid och vi fick turas om att ha henne i famnen. Tillsut somnade hon, men vaknade flera gånger på natten. Som tur var fick jag sovmorgon på morgonen :) 

I går var jag och Flis med mormor. På eftermddagen kom Christer och hämtade oss och vi åkte till rusta och köpte tapeter till sovrummet :D ÄNTLIGEN!

Idag skulle vi ha gått till öppna förskolan, men Felicia sov så gott så jag ville inte väcka henne. Idag ska jag försöka skriva klart inbjudningskorten till dopet och städa av lite. Christer ska försöka plugga hemma i denna miljö, får se hur det går.
Felicia har även börjat äta gröt. Hon tycker det är jättegott. Men i förrgåroch i går blev hon hård i magen, så jag bestämde mig för att inte ge henne någon gröt i går, och mycket ritkigt kom det massvis med bajs på kvällen. JIppy! Christer var dock itne lika glad som fick byra två fulla blöjor och torka rent i badrummet... hehe!

Felica äter gröt, gott tycker hon :)Flis får leka med de stoora killarna!

Kommentarer
Postat av: Alt+0134

Jag hade kunnat berättat direkt att gröt inte är nyttigt för kroppen xD

2008-10-14 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0