Nytt försök, Lördag

Så nu ska vi se om jag lyckas få till det i dag i stället. Jag vet inte varför texten blir understycken, jag har fösökt ta bort den men det går inte... Nåja, hoppas ni orkar läsa ändå.

Natten till igår var bra, hon behövde dock nattas om en gång runt 21:30 Sedan vaknade hon 04:55 fem minuter innan Christer skulle upp för att åka iväg till jobbet. När Flis hade ätit böev hon så glad av att se att Christer var vaken att hon blev alldeles uppspelt. Så jag gick upp och böt blöja på henne och så pratade vi med Christer sammtidigt som han stressade i sig frukost och satte på sig uniformen. Katterna retade gallfeber på mig i går, när jag skulle lägga Flis ville de gå in från ballkonen, så jag lämnade henne en gång för att gå och släppa in dem... och så höll de på ett tag. Stackarna de förstår ju inre att något annat är viktagre än dem just för tillfället.

På förmiddagen ville Flis mest bli buren eller att jag skulle busa / leka med henne på golvet så så fick det bli. När hon sedan sov sin långsovare efter lunch så skrev jag nästan klart alla inbjudningskorten till dopet, resten hade jag tänkt hinna göra idag :D Mormor ringde och bjöd oss på fika hem till henne. Dit skulle även Flis moster, "farbror" Daniel och kusinerna Anton och Gabriel komma. Ja, och så mormors fästman Hasse också.  Men Flis hon bara sov och sov. Jag ahde tänkt att jag skulle ta bussen till Christers jobb så att han kunde byta om där innan vi åkte till mormor med bilen. Men det gick ju inte,- eller det blev inte som vi tänkt oss. Christer kom is tället hem för att hämta upp osslagom till Flis vaknat som tur var. Jag chansade och gav inte Flis någonmat när hon vaknade utan klädde snabbt på henne och gick ner till bilen: Åker bil

När vi kom till mormor ville alla hålla i Flis och fick hoppa runt från famn till famn men flis verkade nöjd.
Det var nog bara roligt ! Flis, mormor & kusinerna.

Gabriel ville promt ha sin mammas hårband på sig. " Det är jätteskönt" sa han- gullunge!
Det var trevlitg hos mormor. Men sen var Moster och hennes familj tvungna att åka men vi stanande kvar med mormor och Hasse. Flis tog sin poernapp på mormors soffa och vi åt middag. Christer år suschi och jag åt chikenbitts och pommes. Mormor och Hasse år kebab. Flis fick gröt.

Sen pkte vi hem och Flis somnade för natten klockan 19:30. Sen vaknade hon när vi skulelg å och lägga oss runt 22:30.
Vi tog även bilder på bara kusinerna men kamerna är förtillfället urladdad så jag kan inte lägga in dem nu. Men som tur var somande hon om igen direkt efter hon fått mat och sen sov hon till: Hör och häpna! : 06:10!! Innan dess hade jag vaknat ett antal gånger och tittat till henne, vaknade även när C gick till jobbet.
Mer om dagens händelser skriver jag ikväll!

tack för nu :D
  

Kommentarer
Postat av: Lena

Texten är förmodligen understruken eftersom den är länkad. Trycker man på texten så är den länkad till en bild.

2008-10-23 @ 16:10:17
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0