Onsdag 15 /10

Natten till idag var rena himmelriket :) Felicia vaknade dock kl 23:00 när jag och C gick å la oss. " Åh nej" tänkte vi, nu kmmer hon vilja vara uppe i en timme eller så, men nej då. Hon fick mat och somnade om med detsamma. La över henne i sin egen säng och hon fortsatte att sova. Kl 05:00 vaknade jag och när jag såg att klockan visade fem flög jag instingtingtivt upp för att se om hon fortfarande andades, och jo då hon sov så fint så. Jag går på toa och tänker att de tär ju faktiskt "bara" sex timmar hon har sovit och det har hon ju gjort förut.  Det har hänt ett par gånger att hon sovit från 20:-00 03:30.  Just 03:30 är just en tid som hon brukar vakna på, näst intill varje natt.  I vilket fall som elst så kunde jag ju inte sova sen när jag kom tillbaks till sängen. " Hon kommer ju ändå vakna när som helst" tänkte jag och låg där och lyssnade på hur mina älskade andades ( nej det var inte alls lika mysigt som det låter). Mycket ritkigt vaknar hon klockan 05:30. Äter och är uppe till 06:15. Jag testar även nu att lägga över henne i sin egen säng och hon fortsätter att sova. Andledningen till att jag heöst vill att hon sover i sin engen säng, är att jag själv sover mycket bättre dp. Hur gulligt och mysig det än är att ligga och titta på det lilla undret.  På förmiddagen hädne inte så mycket. Felicia sov sin morgonlur när vi sagt hejdå till Christer som åkte till skolan ruint 09:30. Sedan sov hon faktiskt i nästan 3 timmar mitt på dagen, dock fick jag gå in två gånger och natta om. När Christer sedan kom hem runt 14:45 så vaknade Felicia stax efteråt. Vi umgicks en stund alla tre sen bestämde jag mig för att åka till ÖB för att handla tvättmedel. Jag tog med Felicia så att Christer skulle få plugga i fred en stund. Jag tog henne i bärselet och det gick så bra så. Hon var glad och pigg under hela färden.  På vägen hem hanmnade hon lite snett i bärselet dock, vet inte ritkigt vad det berodde på. Flis sitter lite snett

Väl hemma så var Flis jättetrött så hon tog sin vanliga 30 minuters powenapp, denna gången i soffan för både jag och Christer var så hungriga så vi orkade inte gå in med henne i sovrummet. Christer hade lagat mat åt oss medan vi var på ÖB. Kyckling och ris, jättegott!

Närbild på Flis powenapp

Efter middagen tog jag mig en välfötjänt låååång dusch och Christer hade hand om Felicia, lekte och stojade en stund sedan tog de på pyamas och mös lite tills klockan blev 20: 00 och jag la henne för natten. Än har hon inte vaknat, men man aldrig. Inga planer för i morgon, men det ju visa sig! Nu ska jag och Christer se på " Oskyldigt dömd" på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0