Torsdag 15/11

Natten till idag var också väldigt bra. Efter att ha nattat om Flis två gånger så sov hon till 03:30 och somnade om med en gång efter att hon fått mat.  Sen vaknade hon 06:30 och var vaken till 07.15, somnade sen om till 08:50! Underbart! Christer gick upp och böt nattblöja och satte på kläder, efter en stund kommer han in och säger att de ska gå å handla mjölk.  Så här såg det ut :)
Ska handla mjölk C hade ingen större lust att bli fottad- syns va?


Jag Gjorde i ordning frukost och skulle precis ta en fin bild på ljusen men då kom Christer och förstörde :Förstörare där

Så här skulle det sett ut ;D I köket

Ja så tillslut satte vi oss för att äta frukost Äter frukost Ares passade på å dricka lite Dricker vatten

Medan Flis lekte och snurrade runt på golvetFlis rullar ett

Efter massor med lek blev flis trött och tog sin första morgonlur i sängen. Medan hon sov ringde jag till min kompis Moa och hörde om hon ville ses i centrum idag. Det ville hon gärna. Så när Flis vaknade, efter endast 40 minuter så gick vi till bussen och åkte för att träffa Moa och hennes syster Rebecka. Vi var duktuga idag, köpte bara strumpor till Christer och ett kort till Flis Faster Veronica som snart fyller år. Veronica bor i Helsingborg så vi får skicka med hennes paket med Flis Farmor och Farfar som ska hälsa på Veronica på hennes födelsedag. Efter en stund fick Flis mat och sedan fikade vi på Paus. Jag åt paj, gott :) Vid fikat kom även Rebeckas kille Danne och gjorde oss sällskap. Tyvärr glömde jag Kameran hemma! Efter fikat gick vi till apoteket för att köpa Miniderm till Felicia och då vaknade hon redan, efter endast en halvtimmes sovande. Vi sa hejdå till Rebecka och Danne och fortsatte att fönstershoppa lite. Jag ringde till Flis Mormor för att se om hon ville göra oss sällskap i centrum, men hon bjöd i stället över oss till henne på fika. Hos mormor  stannade vi rätt länge, Flis sov i hennes soffa i ytterligare 30 minuter. Jag hälpte mormor att sätta in hennes tvbänk på blocket. När Flis vaknade var det dags att åka hem. Vi tog bussen som gick 17:40.  Flis fick gröt och vi åt middag, sedan la jag henen för natten klockan 19:30. Och än har jag inte behövt natta om hene. Men hon var såååå trött. Hoppas på en bra natt i natt igen!

Kommentarer
Postat av: Alt+0134

C ser glad ut med Flis på magen xD Och varför heter han C och inte K för? :o

2008-10-16 @ 21:32:09
Postat av: Therese

Men åh Sofie!! Vilken liten snutt!!!

Visste inte att du fått barn fören nu när jag hitta in hit via Elles blogg..

Grattis!!!

Allt bra med dig?? Bor du kvar i vh?

kram Therese (från ribby-tiden...)



ps. känner igen "sambo-fenomenet" - att helt plötslit dyka in med ett huvud precis när man ska ta kort... hahaha

2008-10-16 @ 21:52:09
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: moa

hej!

så nu har jag äntligen tittat in på din och felicias blogg :) kul med alla bilder, vi mejlar ju så mycket så jag kanske inte skriver här också varje dag, men jag lovar att skriva lite då och då :)

hoppas ni hade det bra igår kväll och att felicia sov bra natten till idag.

ha det bra :)

kram kram!!!

2008-10-17 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0