Kalla mig hönsig!

I morron ska jag jobba, mitt första arbetspass sen Felicia kom till världen!
Jag vill vända ut och in på mig själv! Jag vill ju gå och jobba, men jag vill inte " överge" henne. Jag vet, mina tankar är ABSURDA, men jag kan inte rå för att de finns där. Hon är ganska stor nu. Inte beroende av mig på samma sätt. Hon har ju sin PAPPA. 
Det är svårast just när jag ska gå men när jag väl kommer iväg är det helt okej. Dessutom tror jag att det är svårare för mig än för henne. Men, det gör inte saken lättare. Jag är troligen hönsig och allt för lättoroad. Är det så det är att vara Mamma kanske ?
Jag har lämnat henne förut en hel dag, ja till och med en dag och kväll. Men i morgon kommer jag att sticka hemifrån ca 06:40! 
Flis kommer nog ha roligt i alla fall. Farmor och Farfar kommer hit och jag kommer hem vid 15:30 tiden! Sen på söndag ska jag jobba igen, men då från kl  1445-2145.


Allt kommer gå bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0