Jag har köpt en egen laptop!

Nu har jag äntligen köpt en egen laptop och jag är såååååååå GLAD!!!

TACK alla ni som bidragit med pengar till min

Nu sitter jag och sambon här med våra fina två i varsit knä hehe! Skatten Flis ligger och sover. Jag ska snart hoppa in duschen och sedan försöka lägga mig i tid idag. Flis har haft en liten period med att vakna på natten igen. Men sen ett par dar tillbaks verkar hon äntligen ha fått rätvända på det igen. SKÖNT!!

Prickarna på Felicia verkar så smått vara tilbaks. Jag, sambon och mormor misstänker att hon är allergisk mot något, vad vet vi inte. Jag ska ta tag i det ordentligt under mina snart kommande två sista hela veckor som Mammaledig. Jag längtar så ! Att få vara lite ledig tillsammans med min skatt igen! Innan vi, alla tre här hemma ska ut, i den stora världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0