Utgång!

Japp, ikväll ska jag ut. kvällen ska tillbringas på krogen Fridays vid Kungsträdgården med mina riktigt roliga arbetskamrater! De ska bli skoj. För första gången på ca 2 år ( med undantag för att smaka ur sambons glas) ska jag dricka alkohol. Vågrar inte ritkigt tänka på hur det slår slint i huvudet på en då :) hehe.


Nåja, som de flesta av er vet så är inte jag någon festarprincessa över huvutaget. Jag har aldrig tyckt att det där med att supa sig full vart lockande alls. Jag tycker dessutom att de mesta alkoholen är Äcklig!

Men, även jag måste ju erkänna att det finns viss god alkhol och efter ett par glas, så känner man ju inte smaken ! Haha!

Felicia är fortfarnade sjuk,. lite febrig men mest förkyld. I natt när hon vaknade och fick komma in till min säng och såg sådär ynklig ut så tänkte jag: inte kan jag lämna dig. När du mår så här. Men eftrer en stund kom jag underfund med att hon HAR en förälder till som gre precis lika bra trygghet. Och Det skulle nog göra mig gott att få komma bort och prata med andra, över ett års ålder, tack! 
Jag kan dessutom INTE tacka nej till en hel god natts sömn + sovmorgon. Nej, det går ju inte. SJÄLVKLART kommer det kännas tomt att komma hem till ett tomt hus och utan att kunna kika in på min älsklingsflicka. 
Men i morgon får jag ju träffa henne igen. 


Nu vaknade hon efter en lång förmiddagsvila!


På nått vis känns det värre, när det är bättre....


Vi ses!!

 


Kommentarer
Postat av: B2

Du behöver en kväll för dig själv, bara vara Sofie. Som du skrev kan ju C lika bra ta henne. Ha så kul! :) Kramis

2009-08-21 @ 22:51:41
URL: http://lastwaltz.blogg.se/
Postat av: Elenore

Hur gick det då??

2009-08-24 @ 11:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0