Carola

Carola var min idol under många år som liten. Jag stod ofta med en penna i handen och mimade till henne.
Senare i 8-12 års åldern lekte jag och min vän " Burr" ofta små stjärnorna! Vi hade det så kul!

Jag kan låtana nästan utan till. Av kanske rätt förkarliga själ har jag börjat lyssna mycket på denna låten. Just nu. Och den är ju faktiskt rätt bra :)

Här finns den!

http://www.youtube.com/watch?v=IJk6ybFpj6g
Jag stog med hjärtat i min hand, men du bara gick förbi
Om du vill kapa alla band så ska jag ge dig frid
Jag ska säga att jag förstår, inte ställa några krav
Och öppna dörren när du går så du kan ge dig av
Jag vet att jag står

På egna ben på egen hand
Och du ska få se att jag kan ro i land
Jag har gått din väg steg för steg
Men du ska få se att nu går jag min väg

Jag tänker inte skriva brev inte ringa på din dörr
Det blev ju ändå som det blev ingenting är som förr
Och om jag ringer dig nån dag
Tror jag nog att du förstår
Då är det bara för att jag vill höra hur du mår
Jag vet att jag står

På egna ben på egen hand
Och du ska få se att jag kan ro i land
Jag har gått din väg steg för steg
Men du ska få se att nu går jag min väg

Jag hittar nog hem tillslut
Och finner säkert vägar ut
En liten bit av mig finns nog kvar hos dig
Jag är nog mera stark än svag
Nu går jag mot en morgondag
Det kommer att gå bra
Jag ska leva livet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0