Tro´t eller ej!

Jag har fått JOBB! Ett riktigt jobb! Ja, faktiskt!

Det känns såklart jättebra! HELT UNDERBART!

Även om andra saker känns tunga att bära så har jag i alla fall tryggat mig och Flis ekonomiskt!

Den 18 Januari, då börjar jag på mitt nya jobb!

 

Förskolan Fornudden. Liggandes i Trollbäcken. Endast sju minuter härifrån med Bil. Lite längre tid tar det med buss och jag vet inte riktigt hur jag kommer göra med det där, men det löser sig. Ännu så har vi inte riktigt bestämt hur vi ska göra med bilen. Vi kommer i alla fall dela på den i början, eftersom ingen av oss har råd att ” köpa ut” den andre från den.. I alla fall inte ännu.

 

I dag ska vi iväg på LUCIA firande vid Flis kusin G:s förskoleklass. Vi ska ha fika med oss och Flis ska få ha tomtedräkt och tärnljus. Det ska bli så myysigt!

 

Jag ska ladda kameran nu så att jag kan ta kort i eftermiddag!

 

I går var jag på julbord med jobbet och det var trevligt. Känns förståss lite vemodigt att lämna min brukare. Och alla arbetskamrater. Jag har ändå jobbat där, under hela min studietid.  Även om jag var helt och hållet hemma med Felicia i 10 månader, innan jag började jobba mina helger. Nåja.. det ska nog gå bra. Jag har i alla fall tänkt arbeta Januari ut !

 

Jag är så trött så trött nu, men jag borde verkligen verkligen plugga på !

 

 

Jag vill också passa på att tacka alla ni snälla människor som kommer med positiva ord om att allt kommer ordna sig och att ni finns till hands! Jag vet det, men det känns väldigt bra att höra ibland i alla fall! Tack så mycket!

 


Kommentarer
Postat av: Elenore

Vad skönt för dig! Grattis!

2009-12-11 @ 08:56:04
Postat av: Elle

GRATTIS!!!!! Rooooooligt :)

2009-12-12 @ 10:58:12
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0