Sjukligt !

Hej hej ! Här är det sjukligt igen! Ungen är snorig.så snorig så :( Och hostar gör hon också. Inte så mycket dock, mest när hon sover. Antar att det är för att hon sover. Ändå har vi pallat upp med telefonkataloger under huvudändan. Ja pust och stönd, visst är det jobbigt. Men Flis, den mest positiva beisen som finns är rätt glad ändå. Jag däremor håller på att bli galen på att bara gå hemma. Vistt kan man gå ut på promenad men stora folksamlingar är nog ingen bra ide. Däremot tycker både Flis och jag om att komma ut och se nått anant. Dock är det nog jag som besväras mest. I förrgår ( eller var det igår) var jag och Flis och mormor ute på långprommis och Flis sov i vagnen hela tiden. Vi gick förbi vårt gamla radhus. Åh, vad jag trivdes där. En rikigt bra tid var det att bo där !

Idag har vi inte tänkt att göra något alls. Kurera kurea mot förkyldningen! Tänker väll gå på en prommis senare kanske så att Flis får lite frisk luft. Christer var hemma på morgonen och förmiddagen. Så han passade faktiskt på att laga lunch åt oss innan han vrtvungen att plugga lite för att sedan åka väg till skolan. I eftermiddag ska jag åka iväg och handla när Christer kommer hem, sedan får vi se om jag kommer iväg för att träna. Det borde jag nog kunna göra !
Till kvällen väntas Lets Dance!  Obligatiriskt här hemma, enligt mig. Christer är dessvärre inte lika glad åt det. Hehe!


Som sagt, det är en VÄLDIGT SNÄLL tjej vi har. Hon underhåller sig själv rätt bra idag. Trots att näsan rinner KONSTANT och att hon har svårt att äta för att det är så täppt. Men hon pratar och trallar, sjunger  Hon HATAR när vi kör upp näsprayen i näsan på henne och gråter ritkigt hemskt när sprayen kommer in i näsan. Men det blir ju bättre av det. Dock känner man sig som en torterare eller nått !


Vår älskade snoris! Tänk den som hade ditt glada humör när man inte är på topp. Vår prinsessa!! Så söt och fin. Mammas skatt !
 

Felicia ska stå på allt som går att stå på och vid just nu. Hon tar tag i vad hon får tag på och ställer sig upp. Hon vinkar och har sig. Dock är hon inte riktigt riktigt sig själv. Hon ramlar lättare, blir lättare ledsen och vill hänga på armen en stund. Sen är hon lika glad igen!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jobbigt när dom är sjuka!

Tim gillar inte heller nässpray, eller vi använder näsdroppar å inte spray men sak samma, han hatar det.. :(

2009-02-20 @ 13:48:26
Postat av: Elle (skolan you know;)

Svar från blogg: Haha ja just det :D ;)

Jag tänte på en grej.... den infektionen din mamma fick som gravid... som påverkade din hörsel, vad hette den nu igen?

2009-02-21 @ 10:23:49
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0