Den bästa natten!

Ja, i natt har vi sovit hur bra som helst! Flis las i sin säng kl 19: 30 i går och när klockan var 20: 05 så sov hon. Och hon sov fram till 03:28 för att vara exakt! Jag gick upp och gjorde välling och ungen somnar om till 06:50 då hon tycker att det är dags att gå upp! Men då var jag hur utvilad som helst så jag gick helt enkelt upp med henne. Det här går ju suuuper! Även om en halvtimmes skik i går höll på att reta gallfeber på oss. Eller mest på Christer som satt uppe hela natten med sitt arbete. Så han har inte fått sova mycket i natt. Men för en gångs skull är det inte pga Flis. Haha! Nu ligger Flis i sin säng för förmiddagsvila. Hon gnälller lite. Men hon skriker inte, jag tror att hon somnar snart. Eller, jag hoppas det! Idag ska vi städa här hemma. Och sedan i eftermiddag kommer tant Moa över på Middag och ska även umgås med mig och Flis i kväll. Christer ska ut med sina kompisar för att fira att kursen är slut, så det blir nog sent för honom ikväll-också!

Nå, inte har hon somnar ännu, jag får nog gå in...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0