Onsdag 31/12 2008

Hej!

Då var det nytt år igen! GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!!

Felicias första nyårsafton blev toppenbra! Våra 3 kompisar: Sabina, Therese och Maria kom hem till oss klockan 16:00. Vid 17:30 åt vi middag. En lite mer ovanlig middag för våra vänner. Flis kastade ner sina leksaker från sitt bord ett 10 tal gånger och ville ha sin musikbok på. Efter en stund tröttnade hon totalt och fick sitta i mitt och Christers knä växelvis. Vi åt himmelsk god mat. Christers potatisgratäng är supergod och till det hade vi fläsk karré. Tant Sabina gick runt å bar på Felicia efter middagen och jag och Christer tog reda på disken. Sedan la jag Flis för natten vid 1930 och hon somnade som en stock. Sedan spelade vi spel och hade det mysigt hela kvällen. Flis vaknade ett par gånger men kunde lätt somna om. Tror att hon vaknade av några smällare.
Vid 23: 50 vaknade hon igen och då tog jag upp henne och klädde på henne sin addidas mysoverall över pyamasen och sina tossingar, mössa och vantar och sedan stoppade jag ned henne i åkpåsen. Hon blev väldigt förvånad men var glad och inte alls rädd för varken smällare eller kompisarna. (Lite misstänksam var hon mot kompisarna när de kom hem till oss dock.) Vi stod på balkongen och skålade i chanpanj, fast inte jag då, jag skålade i Pomac! Fint var det!

Flis somnade sedan kl 01:00 med lite mer välling, helt utmattad!

Tant sabina tog en hel del bilder med sin kamera. Hon skulle maila över de till mig så ni får se de så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0