Torsdag 1/ 1

Jaha, då var det "dagen efter då" Hehe, nej jag skojjar bara. För oss blev det ingen "dagen efter".  Jag fick i alla fall lite sovmorgon i alla fall, fast jag gått och lagt mig före Christer. Vi åt ltie frukost och sedan la jag flis för att sova igen redan vid 9:00. Men det är ju rätt förståligt att man blir trött när man blir uppdragen kl 24:00 på natten och sedan är upe i en timme som man inte alls är van vid, specielt inte om man är en 6 månaders baby.

Vi passade på att spela pictionary med Sabina och Maria och efter det åkte Sabina hem. Vi å lunch tillsammans med Maria och sedan gick vi på långprommenad och Flis somnade nästan på en gång. Sedan gick vi till affären fär att köpa mjölk och avslutade sist med att följa Maria till bussen- som sen fick resa den långa vägen ända hem till Nortälje,


Hemma drack jag och Christer varm Oboy och Flis åt lite Mellis. Trots att hon vaknade när kl var 14:30 så höll hon sig vaken ända fram till kl 19:00 när hon blev stuptrött och Christer la henne för natten.


Kommentarer
Postat av: Elle (skolan you know;)

Hej på dig! Allt bra?

Jag är här inne och kikar ibland :) Jag har ny bloggadress... (hde du ens den förra!?)

Kram iallafall!

2009-01-04 @ 18:10:18
URL: http://underbaringar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kul! ;D



Checka in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-04 @ 18:12:40
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0