Torsdag 29/1

Flis är MAGSJUK!!!!!
Det borde vara olagligt, eller det borde helt enkelt inte finnas. Så små barn ska inte behöva vara magsjuka. Inte sjuka över huvuetaget! Ja här spys det. Inte mycket får hon behålla. Nu fick jag i henne liite smörgådrån, lite blåbär och vanligt vatten innan hon somnade. I natt har hon baa fått vätskeeräsättning på sked, och allt det har hon inte fått behålla. Välling kl fem fick hon visseligen behålla.  Hon somnade i sin säng i går men rdan kl 23 fick hon komma över till mig och hon har vaknat X antal gånger i natt. Christer har flyttat ut på soffan, skönt det så jag och Flis får plats inne i sovrummet med alla kräkningar å allt vad det är.
Dumt bara att hon är tillbaks i vår säng igen, nu när hon somnat så fint i sing egen. Men vad ska man göra då ? Ungen är ju sjuk. Vi får helt enkelt börja om när när blivit frisk. Pust Pust !

Christer har flytt hemmet idag för att få något skolarbete gjort. Flis ligger och sover och jag ska nog göra detsamma. Hon har redan sovit två gånger idag. Men man behöver ju sova när man är dålig.

Stackars lilla Flis. Mammas älskling-skatt. Snart blir du frisk och kan skratta å le igen. Snart vännen, snart är allt som vanligt igen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0