uppdatering!

Gårdagens slut: Jo då kl 21: 00 visa Flis tecken på trötthet. Jag gjorde lite mer välling som hon bara drack 50 ml av, sedan la jag henne i hennes säng och det tog mellan fem och tio minuter, sedan sov hon. I natt vaknade jag ett par gånger av hennes gnäll, som faktiskt tystnade efter bara en stund. Kl 04: 00 vaknade jag med ett ryck !? Har jag inte behövt gå upp en enda gång? NÄ? Visst ligger ungen i sin säng? JA. Kl sex är jag så kissnädig att jag blir tvunngen att gå upp, när jag lagt mig ner i sängen igen börjar hon att gnälla till lite. Hon vänder på sig. MEN hon vaknar INTE!! Galet, jag lyckas somna om! Kl 07 20 vaknar ungen och jag tar upp henne och gör extra mycket välling 250 ml! Allt dricks upp och ungen är tokglad. Likaså jag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0