Saknar!!

Hej !!

 Jag sitter hemma hos min mamma. Jag har vart på möte med jobbet hela dagen i dag. Slutade kl 15 och eftersom jag ska jobba jour natt i natt är det inge idé att komma hem för att sen gå igen. Flis blir bara orolig då. Likadant i morgon.
 Jag ska till Danderyd på kurs och kommer inte hemförrän vid 14 tiden. Alltså ingen idé att komme hem då heller eftersom att jag ska jobba journatt igen. Sambon ska alltså ta hand om Flis ensam i två dygn för första gången. I natt ska han ta henne hela natten, första gången ever. Det är bra för dem, att få lite ensam tid, bara de två.

Det är däremot inte sagt att jag gillar det. Det svider faktiskt lite i hjärtat och jag vill inge annat just nu än att få se henne, fridfullt ligga där i sängen. Ja vill trösta henne när hon är ledsen, hjälpa henne till söms när hon drömt ngt otäckt.
Men det känns skönt att få sova en hel natt !! Att i alla fall få tillfälle att  slappna av lite, vara jag och ändå känna att min skatt har det bra men jag kommer troligtvis vakna i natt, av vana. Vilja ha henne nära.
Men jag jobbar, jag får in pengar och vi som familj kan senare göra något roligt senare! Jag måste tänka så, och tänka att sambon är precis lika bra förälder som jag. Jag är å andra sidan inte ens där så hon har inget val! 
Hon får nöja sig  med sin pappa!
Hon får såklart vara mammig och föredra mig framför andra. men, jag ska inte vara den enda hon känner sig trygg med.

 Rätt skönt är det också, att vara hos min egen mamma och bli lite ompysslad, få mat och husrum sådär :)
Men åhh vad jag saknar min skatt!!
Min älskling, min vänn, mitt allt!

På fredag vid kl 8:00 så ses vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0