sommar

Ja, nog är det sommar! Solen lyser och det är så härlgt. Jag älskar sommaren! Tänk vad vädret kan påverka en som människa. Helt automatsikt blir man glad! Nu är inte jag nån bitter person annars heller ( inte vad jag är medveten om i så fall.) I går hade vi det så UNDERBART, på min lediga dag och allt. Vi åkte till stan och gick på JUNIBACKEN tillsammans med Tant moa. Någ hade det art ännu roligar eom Flis vart 2, 3 år men hon fick nog ut en del ändå av att vara där. Hon sov inte sin middagsvila förrän vid 14 tiden då det fanns så mycket annat att se och hitta på att göra. Sambon, jag och Moa prommenade till T centralen och skildes sedan där. Väl hemma blev det lite mellis i lekparken sedan åkte ja och Flis vidare till mormor och spenderade kvällen där. Kom inte hem förrän kl 19:00. Jag la inte Flis förrän 19:45 då hon inte blev trött förens då. Natten var lite konstigt. Hon vaknade 3 gånger men jag behövde bara gå in en gång som tur var!  Idag ska jag jobba på eftermiddagen, men jag har hunnit med en hel del här hemma i alla fall. Flis vaknade 6:50 i morse och jag gick upp med henne då och lät sambon, nu mer hemmapappan få sova lite.

Just nu känns det som om allt går i en rasslande fart och jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt. Jag ser framemot pulgget och allt vad det innebär. Jag ser framemot låta Flis börja på Dagis. Men det svider till lite. Som om man kramar ur en disktrasa, det rinner ut lite vatten.  (Jag fäller några tårar över att bebistiden är slut, över att jag inte kan vara hemma med henne längre). Man skakar sedan av disktrasan, slätar ut den och hänger sen prydligt upp den igen. Ungefär så! 

Idag ska jag jobba eftermiddag. Flis sover nu och jag ska försöka stoppa i mig lite lunch.
Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0