Det vankas vår!

Ja, det gör det !  Åh jag blir så glad av det fina vädret! Allt känns av någon anledning mycket lättare. Lättare att andas kanske :)

I natt sov Flis, tio timmar NON STOP!! I sin egen säng :) HOn var sååå himla trött efter gårdagens bravader. Jag kudne dock inte sova så himla bra, varje gång hon vänder på sig och gnyr så vaknar jag och väntar på om hon ska somna om själv eller behöv
er hjälp med det. KL sex vaknade hon och jag höll på att få henne att somna om i sin säng, men när jag släppte henne för att gå på toa ( och jag trodde att hon somnat in igen) så vaknade hon. Så hon fick helt enkelt följa med mig på toa, sedan fick hon välling och somnade om tillsammans med mig i sängen. Där vaknade hon ca 6 gånger på två timmar och skulle liksom helst bo inne i min kropp. Ville ligga så nära det bara gick. Jag kunde som dagt var inte sova alls bra, men jag kan inte sticka under stolen med att det faktsikt var rätt mysigt. Vid tio tiden visade Flis redan tecken på trötthet och jag bestämde mig snabbt för en förmiddagsprommenad och så fick det bli. Flis somnade i vagnen och jag gick där och njöt av fågelkvitter och friska vindar :) Åh så härligt!!!

Hemma sov hon vidare på balkongen, visserligen i bara 20 minuter. Men alltid något. Hon har vaknat nu och sitter och leker på golvet. Snart är det lunchdax och sedan ska vi åka iväg till mormor.
Uppenbarligen är det inte bar ajag som behöver komma ut var dag. Flis sover mycket bättre när hon stimmuleras socialt på dagarna. 
Min lilla tjej- lika glad och framåt som jag själv som liten. Och även fortfarande. 
Sambon var också ett spralligt barn så hon har ju att brås på. Vår älskade tjej!  

Kommentarer
Postat av: Elenore

"Flis sover mycket bättre när hon stimmuleras socialt på dagarna." klart hon gör! Det gör alla barn, inget ovanligt! Provat Öppna förskolan?

2009-03-30 @ 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0