Mot Vårdcentralen

Jag rinde vårdcentralen och fick tid redan nu på morgonen 10:15. Så det känns bra att någon får lyssna på henne.  Nu tycker jag att det har gått för lång tid för att " det ska gå över av sig självt". Men vi får se, som liten ska man ju ha så lite medecin som möjligt och kankse kan näsdroppar hjälpa lite, som min kompis Elenore tipsade om. Men vi ska i alla fall iväg idag, det känns ju bra. Dock kan jag säga hejdå till min egen vila. Nu måste jag se till att göra iordning mig själv och äta frukost så att jag kan ge Flis lite mellis sen innan vi går iväg. Vi får se hur det går! 

Kommentarer
Postat av: christer

Hoppas hon blir bättre snart.... ta hand om varan flis

puss puss

2009-03-03 @ 08:28:38
Postat av: Elenore

Man ska alltid kolla upp dom små om man är orolig.

Hellre för ofta än för lite.

Hoppas det går bra.

2009-03-03 @ 09:13:26
Postat av: Elenore

Hur gick det?

2009-03-04 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0