När allting inte är på topp!

Hej !

Jag vet inte hur många av er som märkt det eller känner det på sig, men jag antar att ni som inte fått det bekräftat funderar öveir hur det egentligen står tll. Antagligen har era funderaringar ett bra skäl att vara där. För det är så, att allt inte är på topp. Vi är inte på topp, inte just nu.  Det här inlägget är inte tillför att få sympatier eller att jag vill klaga på min kära sambo. Jag har lika mycket del i det här som honom, och vi hoppas på att kunna lösa det tillsammans.

Samtidigt vill jag passa på att tacka alla som i alla fall vart mina stöttepelare. Ord som " Jag ser att allt inte är okej" är ord som får än att kunna luta sig tillbaka, känna att det faktiskt inte är så hemskt. Att folk ser och att man inte är ensam.
 Jag vill tacka min syster som var den första som uttryckte det så. Mamma som för en gångs skull verkar förstå att frågor inte alltid är det bästa sättet att få mig att berätta. Och Ett STORT tack till mina två, underbara vänner ( MOA och SABINA) som jag har fått nöta med och disskutera allt hur länge som helst med. Tack för spontana besök och att ni helt enkellt finns där. Det är med er jag verkligen kan få ur mig och disskutera det utan att det känns alltför påfrestande.

Nej ni ska absolut inte se det som att vårt förhållande är självmordsbenäget eller likande. Vi kämpar på och försöker just nu göra så gott vi kan! 

Jag ville helt enkellt göra en smidig förklaring till er, som jag tror undrar...

kram på er!

Kommentarer
Postat av: E som i elefant? Eller eluttag? Nää, Elenore!

Tycker det är starkt av dig att faktiskt säga att det är så. Jag hoppas det löser sig till det bästa, vad det än blir!

2009-03-06 @ 10:40:48
Postat av: Elle

Jobbigt... Det går ju upp och ner hela tiden. Att inte få sova tär så jävligt på en och "det nya" livet. Att ha en bebis är APLÄTT tycker jag, det är sen när det börjar dra sig mot året som det börjar bli tuffare. Då har hormonerna gått ur en och sömnbristen börjat ta ut sin rätt. Att dela på allt, barnbestyr, hemsysslor och alla andra miljoner saker. Det tar TID att komma in i allt...



Kämpa på!! Kram på dig.

2009-03-10 @ 10:20:26
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0