Jag somnade, igen!

Japp, jag la Flis kl 19:00. Gick ut till soffan och la mig tillrätta för att läsa lite i Mitt i Haninge. Sambon satt och spelade dator och jag tänkte att jag kunde låta honom göra det ett tag innan jag skulle be om att få ta över och blogga lite. MEN så somnade jag. Vaknade av att sambon försiktigt väckte mig och satte på TV:n då Hells Kitchen började. ( Ett program på TV 3 som vi brukar se.)  Jag var så Yr vaken att jag inte riktigt fattade vad som hände :) Kort efter vaknar Flis i någon slags attack skrik! Vi väntar en stund för att se om hon somnar om. Men jag kan höra att skriket säger mer än " Jag vänder bara på mig lite" så jag gick in och la henne bredvid mig i min säng en stund. Ungen tystnar men ligger där och snyftar en stund. Stackars skruttan måste haft någon mardröm..!

Jag hade tänkt blogga mer än så här men nu är det lika bra att klubba ner sig själv i sängen också.
Jag kanske hinner blogga i morrn när Flis sover efter lunch. Vilket nu mer är hennes ända sovtillfälle på dagen. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0