Måste skynda mig !

Hej på er !

Idag är flis ledig från dagis. Vi har myst och städat litepå förmiddagen. Flis och jag tog en prommis till affären och sedna blev det lite blodpudding till lunch. Efter en stund åkte pluttan i säng för sin middagslur. Jag gjorde pannkakspet men hamnade sen lite för länge här i soffan..

Nu måste jag snart resa mig upp för att steka pannkisarna så att det bara är att värma dem ikväll.

När skruttan vakant ska nämnligen hon, jag och hennes kusin Gabriel åka till vår kommuns badhus och bada ! Det ska bli så kul ! Efteråt ska jag och ungarna åka hem hit och äta middag - Pannkisar tillsammans! Mys på hög nivå! Sambon han jobbar kväll ikväll, men kanske finns det nån pannkaka över till honom när han kommer hem.

HELG och jag är ledig, i morgon kommer min kompis Therese över och på söndag har vi inget planerat. Lång prommis skulle jag gärna ta!

Kram på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0