Barnfritt

Helgen har gått jättefort! Det är riktigt konstigt hur mycket man hinner på två dygn när man inte har barn omkring sig!

Jag har hunnit:

 

Kört Flis till sin pappa

Handlat på Ica Maxi ( var bla på Bokrean) Och vilken lyx där. Gå och handla UTAN att springa efter en tös som vill åt helt fel håll!

Ätit på pizzeria

Suttit hemma hos vänner till sena natten

Skrattat så att jag nästan gråtit

Pratat på TOK för mycket

Vart på IKEA

Vart på Toys a rus

Pratat flertalet gånger på telefon och smsat fler gånger därtill!

Fikat hos Syrran, lekt pch pussats och kramats med syskonsöner!

Ätit middag och sett på melodifestivalen med en tjejkompis hemma hos mig.

Suttit uppe halva natten och surfat.

Saknat min skrutta så att jag nästan dog.

Sovit en halv dag

Städat till HÖG musik !

Gått ner i källaren, ( helt själv) Ni som känner mig vet om min fega sida !

Handlat

Hunnit duscha tre gånger !!

Kunnat gå på toan och stängt dörren efter mig!

Läst två kapitel ur en av böckerna jag köpte på rean

Tvättat

Kört och hämtat skruttan som somnade i bilen med detsamma!

 

Och NU, nu är jag HEL igen. Nu känns allt bra på riktigt.

Även om, även jag. ( Ja, jag erkänner) måste göra annat ibland för att ladda upp batterierna lite grann.

Bara kunna vara jag, utan att behöva sätta någon annan i första rummet.

För att sen kunna kliva tillbaks och göra det jag tycker om allra mest.

Göra det som jag tycker jag gör allra bäst.

Att vara Mamma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0