Det går i alla fall åt rätt håll :)

Flis är fortfarande sjuk. Men det går egentligen ingen nöd på henne, hon är för det mesta glad som vanligt, men man märker när febern går upp och hon blir gnällig. I dag sov hon ca 1,5 timme på dagen. Jag väckte henne efter en timme, men hon vägrade gå upp ur sängen så till slut gick jag in och hämtade henne och satte mig i soffan med henne i famnen, då först vaknade hon till. Sen bjöd mormor oss på middag så vi åkte dig. Flis fick i sig lite mat och lekte omkring. Sen ville hon bada. Så mormor badade med henne- jättekul tyckte Flis, och säkert mormor också! Sen åkte vi hem och jag la flis redan 20:15, då hon visade sig vara trött, trots att hon sov så länge idag. Men då ska man komma ihåg att hon inte är riktigt pigg heller.

Jag blir tyvärr hemma i morrn igen :S.. Det är som det är.

 

I morgon blir det en lugn inne dag igen. Kanske en liten promenad till affären så att vi får lite solljus och luft. Själv ska jag gå å lägga mig nu, för jag är dödstrött.

 

Idag kändes det i alla fall som att viss saker går åt rätt håll- Lite pengar rullar in, jag har en underbar familj och jättebra vänner och framför allt, världens finaste skatt. Min lilla ängel!

Hon somnar på stört och hon pratar för fullt- precis som jag själv :D

Sådan mor- sådan dotter ! Vad ska det bli av oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0