Trött!

Trött!

 

Ja hujedamej vad trött jag är! Det tar på krafterna att jobba antar jag.

Tösen är fortfarande sjuk men idag är jag hemma med henne. Vi har haft det rätt mysigt i dag ändå faktiskt! Åkte och handlade på Ica maxi innan lunch. Efter lunch kom en kompis hit för att låna lite böcker..

Sen gick vi ut igen. Allt för att vi inte skulle somna. Ikväll behöver jag verkligen ta det lugnt, lägga mig i tid och få vara lite själv. Så flisen har helt enkelt fått vara vaken idag. Det brukar gå bra när hon sovit på dagen ett par dagar innan. Hon kunde ju ha somnat i vagnen när vi var ute, men då hade hon bara fått sova en stund.. och det kanske hade vart skönt för henne, men hon somnade ju aldrig i alla fall och det var nog lika bra det !

 Sen gick vi in och åt mellis. Nu ska jag snart laga middag.

Själv är jag som sagt jättetrött. Ögonlocken vill hela tiden stänga sig… sjutton också!

Jag får skylla mig själv lite.. I går satt jag uppe på msn allt för länge och dagarna innan diskuterade jag och C, ( Flisens pappa, mitt ex) saker fram och tillbaks tills mitt i natten då med. Plus att jag åkt i väg för att jobba. Inte bra! Jag vill sova  nuuuuu!  

 

I morrn är det dagis och skola för oss som gäller! Sen är det full fart mot helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0