Tiden går

 

 

Tiden går och det händer saker hela tiden, och ibland mest ingenting. Vardagarna innebär förskola för oss båda ;) Mormor är tillbaks och jag och Flis är så glada. Vi umgås en hel del med min syster och hennes familj.

Förra helgen var vi på Eriksdalsbadet tillsammans med Flis kompis Ronja och hennes Mamma Vici. Vi hade det helt underbart roligt och ingen av oss blev sjuka efteråt! Ronja somnade med detsamma i vagnen på väg från badet när vi gick till tåget. Flis vägrade somna, trots att hon var trött. På kvällen hade vi gäster hemma, och Flis däckade vid åtta tiden. Helt slut!

Hon är med om mycket nu, det händer mycket i hennes kropp. Hon växer, hon lär sig saker hela tiden, hon kan så mycket. Hon drömmer om natten. Skriker och är ledsen. Behöver extra mycket kärlek då. Jag märker att jag hela tiden ställer högra kvar på henne, det gäller att vara försiktig. Barnet är bara 2 år och ibland måste man få vara liten.

 

 

 

 

Nu i helgen har Flis vart hos sin pappa. Jag har umgåtts med mamma och fixat halloweenfest för familjen här hemma. Saknade såklart Flis, jättemycket då!  Jens kom hit på lördagskvällen och på söndag förmiddag tog vi en härlig skön långpromenad! Nu är jag och Flis ensamma, hon sover i sin säng och jag ser på BECK samtidigt som jag skriver till er. Jag funderar på att gå å lägga på mig själv nu också. Jag är så trött!

 

 I morgon ska jag plugga. Hämtar Felicia tidigt från Förskolan och åker raka vägen hem till mormor!

 

Kram på er alla!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0