Fortsättning eftermiddag 6/12

Ja efter själva dopcermonin skulle vi åka iväg till min systers föreningslokal för att äta doptårta :) Jag, Christer och faddrarna gick in för att byta om på Flis. Min faster kom in för att ge Flis en dopgåva då hon inte ville följa med på dofikat eftersom det skulle bli mörkt och hon inte ville köra ända hem till Torö då. Jag kände mig lite stressad eftersom jag skulle potionera ut alla människor utan bil, i andra folks bilar. Men mormor fixade det med ! Vad hade vi gjort utan mormor?

Lokalen var ju redan iordninggjord när jag och Christer och Felicia kom dit. Och allt folk hade redan kommit också. Det tog ju ltie längre tid för oss eftersom vi var tvungna att sätta in Felicia i bilen osv. Tårtorna var goda, även om vi inte fick i oss så mycket. Fullt upptagna med att försöka prata emd så många gäster som möjligt, och sedan öppna alla fina presenter! Helt galet många och jättefina presenter fick hon. Spargrisar, halsband och armband i mängder. Smyckeskrin, påslakarn, bestik, gosedjur och fotoalbum. Och Flis hon var så snäll och go som vanligt, hon blev ltie trött på slutet men moster gick ut med henne i vagnen så att hon somnade. j

FINA TÅRTAN! 1 av 3.


Jag vill passa på att tacka min bästa vän Sabina för filmningen och ett jättestort tack till mamma och Hasse som hjälpte till med alla förberedelser. Tack också till syrran som gick på prommis med Felicia och ett extra tack till alla gäster som kom och förgyllde vår dag samt alla otroligt fina presenter!  VIll också tacka mamma, Hasse, (igen) syrran och Daniel för hjälpten med städningen efteråt. Slutligen, tackar vi Romén också för städningen och för i och urpackning i bilen samt lite barnvakt till en nyvaken Felicia.

Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0