Fredag 7 / 11

Hej !

Natten var inte rolig i natt heller. Vet inte riktigt vad det beror på, antagligen får hon inte i sig ordentligt innan hon somnar.  I morse gick vi upp allihop runt kl 08:00. Jag duschade och sedan fick Flis mat och somnande igen. När hon vaknade åkte vi till centrum för att köpa en ny hemtelefon. Vi hittade en vi ville ha från Clas Ohlsson. Hoppas denna fungerar lika bra som min förra. Christer åkte hem för att ta emot farmor och farfar som skulle komma på besök och jag stannade kvar i centrum och mötte upp mormor. Mormor köpte ett nytt jättefint Linne som hon ska ha på dopet ;) Själva köpte vi ingenting ! Förutom våtservetter. Vi åt på Mcdonnalds. Flis åt sin potatis och palsternacka och tyckte det var så gott så, sedan ammade jag henne lite och sedan somnade hon så sött i vagnen.  Jo, sen gick vi ju in på Sabin och köpte en Blomma till min brukare som vi skulle hälsa på.  Kl 15: 00 Lagom till vi skulle gå iväg vaknade Flis och mormor följde oss till porten där min brukare bor. 
Det var jättetrevligt att hälsa på på jobbet! Det är alltid lika god stämning och alltid lika roligt att träffa kvinnan jag jobbar åt/ till eller hur man nu säger det. Det var även kul att träffa mina arbetskamrater, Inga och Sara. Flis tyckte det var mycket spännande, och mycket att titta på. Så spännande att hon inte kunde äta. Nog blev det lite trist också tyckte hon. När vi väl skulle gå hem trugade jag i henne lite mat och sedan åkte vi hem. Hemma hade Christer lagat god middag åt oss. Jag gav Flis en hel portion gröt och den åt hon med god aptit, sedan åt vi och tittade lite på tv. Sedan la jag Flis redan kl 19: 20. Vi hoppas att hon sover bättre i dag nu när hon ätit mer gröt på kvällen! De senaste två nätterna har vart väldigt jobbiga och både Christer och jag är trötta... . Men vi ska nog inte klaga, de få gånger Flis har vart så här går än så länge att räkna på fingrarna.. 
I morgon vet vi inte vad dagen har att ge, på söndag ska vi dock hälsa på både farfar och morfar och även uppvakta Christer här hemma..   

Inga bilder alls idag, tyvärr!


Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0