Söndag 2 /11


 Idag sov Flis till 9:00. Helt otrooooolgt!!  Visserligen var hom uppe en och en halv timme- mellan kl 04:30 och 06:00. Jo jag höll på att dö, men tillslut somnade hon ju om , som tur var och gav oss en rejäl sovmorgon. Det tackar vi för. Vi gick upp och åt frukost och sedan åkte Christer till Kungens kurva för att jobba på elgiganten där. Flis sov sin morgonlur och sedan gick hon och jag ut till affären och gick även förbi postlådan. > Med vad lär några av er märka i brevlådan om ett par dar ;)

Ja, sen åt vi lunch och efter det så sov Flis i ca 2 timmar, så jag hann vila lite jag också. Sedan lagade jag Pannkakor. Det är andra gången sedan Fliss kom till världen som jag gör det.  Eööer, nej andra gången som jag gjorde det när jag är ensam med henne. Jag måste ju erkänna att det inte är världens enklaste och pannkakorna blir itne lika bra som när man inte har henne runt sig. Ibland ska hon sittta på armen och ibland går det bra att ligga på golvet, elelr sittai babysittern. Men för det mesta var hon glad och snäll- som alltid!
  Vid 17 tiden kom "tant Sabina" för att hälsa på, det var roligt! Vi åt pannkakorna tillsammans och hade lite tjejsnack alla tre- mycket trevligt! Kl 19: 00 kom Christer hem och Flis blev hur glad som helst så hon fick vara uppe lite till och mysa lite med pappa. Sen skulle Sabina åka hem så vi sa hejdå till henne också innan jag la henne för natten, vilket inte blev förrän 19:45. Sen vaknade hon dock runt 20:15 och ville ha mera mat. Mitt i " ensam mamma söker" på tv.. *men men har man skaffat barn får man väll se till och ta hand om dem* så får man lov att tänka nör man måste slita sig från sina favortprogram på tv. Dessutom finns de dem som inte ens KAN få barn. Så jag borde bara hålla klaffen!
Här kommer lite bilder från de dagar då jag inte skrev :


Sätter nya tapeterMin syster och hennes Man Daniel hjälpe oss att tapetsera. Så fint det blev ! Den hjälpen tackar vi för!

  

Mormor och Flis bakar tårtor :)


  Christer öppnar sitt paket! Presentkort på ännu en tattuering från oss alla. Riktigt listigt inslaget utav mig också. Han trodde inte att det skulle vara det som det var denna gång. Men glad blev han :)! 

Har även bilder på Felicia och hennes farmor och farfar- men har inte frågat de om jag får lägga ut dem ännu. Så de kankse kommer senare.
´I morgon 'är det månad igen. Har faktiskt inget planerat alls. Vi får väll se. Nu är det sovdags även för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0