Onsdag 19/11

Flis är bättre i dag. Vädligt trött dock. Men det var en ganska jobbig natt så det är nog inte så konstigt. Flis sov 1,5 timme på förmiddagen, efter det gick vi ut en stund. Senare på eftermiddagen sov hon i nästan 3 timmar!! Själv fick jag sova hela två :) Otroligt skönt! När vi vaknade gick jag upp för att duscha och försöka få mer energi. Christer och Flis lekte och stojjade lite...

På källskvisten fick hon tag på Missy. Människors hår har hon tyckt vart roligt att dra i ett tag nu har hon även upptäckt att katterna har det. Jättekul tycker hon.
 Ares har lärt sig, han går där ifrån när hon kommer med sina små händer. Missy däremot, sitter där tålmodigt och tittar på Flis.





Flis somnade redan 19: 20, men sedan vaknade hon när jag skulle lägga över henne i sin egen säng och det tog 2 timmar, ja 2 TIMMAR!  Innan hon somnade om. Då vågade jag inte lägga över henne i sin egen säng så hon fick ligga kvar i min. Jag låg både på min och Christers sida. Ingen höjdare att sova så, men vad ska man göra. Och tur var det att hon fick ligga kvar. Hon vaknade ett antal gånger och jag var då tvungen att skumpa henne i rumpan en stund, det hade vart väldans jobbigt att behöva gå upp och göra det. Pust och stön. Inte sov vi bra i alla fall. Både Christer och jag är rätt rörliga när vi sover annars, men när vi sover alla tre sådär blir det trångt och man kan inte vända på sig 1000 gånger för då vaknar ju Flis. Men visst, nog är det lite mysigt också. Det måste jag ju erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0