Torsdag 20 / 11

Idag kommer barnbidraget :) Lite klirr i kassan är verkligen välbehövt! Moster ringde på morgonen och frågade om vi ville följa med till Kungens kurva för att gå på Toys á rus för att handla julklappar till barnen och käka lunch på Ikea. Det ville vi gärna ! Christer stannade hemma för att plugga.  Flis var snäll och glad hela dagen. Såklart, första gången på Toys á rus kan man inte vara annat än glad.  Jag hittade klappar till både Flis, Anton och Gabriel så nu är de mesta redan färdigköpt :) Flis får bara två klappar av oss, men hon kommer få så mycket annat av Mormor / Morfar Farmor / Farfar mfl. Jag köpte en jättefin mjuk fåtölj och en aktivitetsboll åt henne. Försökte även hitta ett Bolltorn som Morfar kunde ge till Flis, men det fanns inget :(
 Flis somnade i bilen från Toys á rus till Ikea. Men vaknade ganska snabbt. Åt mat på Ikea och sov sen i bilen hela vägen hem. Vi lämnade av Mormor hemma hos sig och fortsatte hem där Christer mötte oss.  Hemma städade jag ur klädkammaren ( för att hitta julpappret, vilket jag hittade när allt var städat och klart) och satte etiketter på julklapapparna jag köpt :)
 
Var annars en ganska lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0