Länge sedan sist

Hej på er alla!

Ledsen för allt för många uteblivna dagsrapporter. Min kompis Johan hade rätt: " Du kommer kanske orka i en vecka eller så" sa han när jag berättade att jag skulle börja blogga. Och mycket ritkigt. !

Nåja, nu ska vi ta nya tag. Jag tänker faktiskt först förklara mig: Den stationära datorn vi har verkar inte ha någon internet anslutning längre, Christer har inte vart hemma så mycket, så han har itne hunnit kolla så mycket på det. Sitter dock nu och försöker finula ut vad felet kan vara. Och jag sitter nu vid hans käraste ägodel, hehe hans bärbara dator.

Flis är sjuk, feber och snuva som sjutton. Snuvan gör att hon får svårt att andas, trots näsdroppar, stackars mammas plutt! Febern har gått ned som tur är,men i går på morgonen hade hon 38,3. Ingen feber för småbarn, men ändå. Tycker ju så synd om henne för att hon inte kan förmedla vad/ om det gör ont någonstans. Tur att alvedonen kan hjälpa henne i alla fall.

I går fyllde Christer 24 år. Båda våra familjer var här och även kompisarna: Romén, Fredrik och Moa.
Mormor ( ja, Flis mormor) kom och hjälpte oss med tårtorna. Flis var så gnällig i går på förmiddagen att jag inte hann med att göra ett enda jota!  Som tur är finns mormor som kom och hjälpte oss och ännu lättare blev det nör Christer kom hem och vi var tre som kunde hjälpas åt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0