Tisdag 14/11

Natten var rätt bra. Felicia vaknade och åt bara, jag hade dock svårt att somna om så jag var supertörtt i morse. Som tur var gick Christer upp idag igen med henne. Idag stannade vi hemma rätt länge. Felicia vaknade redan klockan 14:00 efter sin andra vila och då hade hon sovit i en timme. Vi ringde till mormor och frågade om hon ville följa med och handla. Vi behövde blöjor och lite annat smått och gott. Mormor tackade villigt ja och jag lastade in Flis i bilen för att åka och hämta mormor. När vi handlat klart träffade vi Christina, en lärare från gymnasietiden. Hon stanande och pratade en stund, och berömde (som så många andra har gjort) Felicias fina stickade kofta som mormor har gjort:) Hon är verkligen såå söt i den. Ska ta en bild på den i morgon. Flis var vaken hela tiden på coop och även efteråt när vi åkte till tygråttan där mormor skulle köpa spetts till dopklänningen som hon nästan sytt klart. Efter det hoppades jag att Felicia skulle somna i bilen men det gjorde hon inte. Hon smågnällde i bilen hela vägen hem i stället. Väl hemma fick hon mat och ja la henne för att sova med detsamma, hon somnade rätt snabbt men sov vara i 30 minuter. Efter det var Christer med henne en stund och tog på Pyjamas. Redan 19:30 tyckte vi att hon blev kinkig så jag gick in och la henne igen, efter 20 minuter så sov hon och hon vaknade inte igen! Jippy! Flis faller efter att hon försökt sitta
Annars så har Felicia kommit in i en riktig "svårt att sova period". Tror hon är inne i någon tillväxtfas. Hon vänder på sig hela tiden nu, så fort man lägger henne på rygg. Och hon vill så gärna kunna sitta. Om hon ligger i halvläge så försöker hon verkligen sätta sig upp. I soffan går det rätt bra, med lite stöd. Men efter en stund så trillar hon, se på bilden ovan :)

Det gick faktiskt bra för Christer att plugga idag, och desto bättre när vi åkte i väg för att handla såklart. I morrn blir det dock ingen sovmorgon för mig. Christer ska till skolan och Jag och Flis ser nog till att hitta på något skoj. Kanske hinner skriva ett par inbjudningskort till dopet. Idag hann jag skriva 2 st !

Snart ska vi krypa till kojs, efter att ha sett lite mer på tv :)
Ha det så bra alla!  

Kommentarer
Postat av: Annelie

Guuud vad söt hon är!!!

2009-06-08 @ 06:07:44
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0