Psykologisk dag

Ja. Idag har det vart en psykologisk dag. Hela förmiddagen ägnade jag åt att låta tankarna rulla fritt genom huvudet och egentligen gjorde jag inte så mycket alls. Efter förmiddagens dysterheter kom jag fram till att det kommer att bli tufft, det är ingen ide att inte erkänna det. Men det blir inte bättre av att fortsätta i gamla dåliga vanor och rutiner som i alla fall inte fungerar. Och jag tänker inte spendera resten av mitt liv med att ständigt övertyga och bli förbannad över saker och ting, som jag faktiskt inte kan förändra, i alla fall inte själv.

Nåja när förmiddagen var slut så kände jag att jag var tvungen att tänka på nått annat. De sista julklapparna behövde inhandlas och sambon och jag bestämde oss för att göra det under eftermiddagen. Jag hämtade Felicia på förskolan och sedan tog vi bussen mot centrum. Felicias dagisfröken skulle också åka mot centrum.  Så vi åkte samma buss.

Flis tyckte det var lite konstigt att hon var där… men roligt också!

 

 

I centrum köpte vi julklappar till Tant Sabina, & till storkusinerna A och G. I centrum träffade vi kompis Becca, hennes man T och son N. Så härligt att se er! Jag pratade samtidigt i telefon med svägerska J men fick ju lägga på då när vi träffade Becca med familj.

 

Hemma sedan, slog vi in lite paket och Flis tultade omkring. Hon blev hungrig vid 19: 00 och fick yoghurt. Sedan var hon vaken ändå till 20:15. Detta pga att hon vaknade sent i morse och hade sovit en timme på förskolan. När vi kom hem igen pratade jag igen med svägerska J på telefon! Jag vill verkligen önska dig lycka till med alla nya förhoppningar om den nya framtidsutsikten! Jag måste säga att du har vuxit på dig med åren ;) Härligt tjejen! Och tack så mycket, för den fina förståelsen!

 

Nu sover min skatt och jag ska beställa en bok från bokus nu.. Sen blir det lite tvätthängning och förhoppningsvis sänggång tidigt så att dagen imorron inte blir lika sårbar och mer vaken så att säga !

 

Flis I tunsjön i sommras!Äter på JunibackenRider på Hästen!

Men så somnade jag i vagnen efteråt! Jag var så trött så trött efter den dagen.

Här är min Pappa!

och här, är min mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0