Flis vann- jag förlorade!

 Uppdatering : Flis fortsatte att vara ledsen där inne. Tror det var för många störningsmoment som gjorde att hon int ekunde somna. Jag testade att gå in med lite mer välling. Hon drack nästan upp och sedan la jag ner henne som vanligt! Men så kom det, det hjärtskrikande skriket som bara inte ville sluta. Så jag gav upp. La henne i min säng, la mig bredvid och det tog ca 3-4 minuter sen sov hon och jag kunde lägga tillbaks henne i sin säng. Nu får vi bara hoppas att detta inte är något hon sätter i system- " om jag skiker tillräckligt mycket får jag sova med mamma".

Nu böjrar en BECK film på tv 4 jag ska se. Jag måste ändå vara uppe tills Christer kommer ikväll- dock får jag skylla mig själv. Han har ju inga nycklar. Tack vare mig själv. Ungen sover ju nu så det är bara jag och tv:n. Eller det finns lite Chips kvar från igår. Och alla ni som känner mig, vet att det även blir varm oboy ! Sen får jag ah det så mysigt det går- här i min ensamhet!

GODNATT ALLA!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hon kanske är inne i en "seperationsångets"-fas. Barn kan ju få det, å då vill man ju gärna ha mamma/pappa nära.

2009-02-23 @ 07:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0