Söndag 1/2

Hej !

Här är det fortfrande sjukstuga! Flis är fortfrande lite dålig. Hon lever på välling, och det är inte mycket. Jag känner mig så hemsk. Mitt barn lever på välling ! Får hon ens i sig någon näring? Jo då Välling räknas ju som ett mål mat men jag är rädd för att hon aaaallldrig kommer vilja äta igen!? Men det är väll bara en orolig mammas hjärtetankar ! * Hoppas jag*

Hon sover i alla fall i sin säng. VI har kommit underfund med att när vi ligger bredvid tar det ofta längre tid för henne att somna, Och hon vaknar alltid efter en stund för att se om vi är där ! I går fick jag pannik! Ungen somnade somvanligt i sin säng, men vaknade sedan igen när vi skulle gå å sova. Hon somnade bredvid mig i sängen, men vaknade när jag skulle lägga över henne i sin säng.  Jag stod där bredvid henne och höll i handen och skumpande henne i rumpan. Och hon låg där tyst och snäll. Men det tog ju en eeeevviiigheeeeet! Men rygg höll på att gå sönder! Tillslut blev hon otålig och tyckte att jag skulle ta upp henne. VAD SKA JAG GÖRA NU!??? UNGEN SOMNAR INTE!!?? Christer den sjusovaren vaknade och sa " gå och lägg dig". Okej, tänkte jag. Jag gör ett försök. Jag klappade ungen och sa godnatt. La mig i min säng och tittade på klockan. Det tog SJU! Minuter sedan sov hon. Visst var det lite gnäll jag var tvungne att lyssna på MEN hon somande !! JIPPPY!!!


Idag ska det väll göras iordning lite här hemma. Christer ska plugga och Farmor och Farfar ska troligen komma och hälsa på en stund. Jag skulle vilja g å lägga mig ett tag nu. Dra täcket över huvudet och inte gå upp på två tre timmar- NO way. Glöm det. Det finns inte på kartan.

Mammas älskling snart blir du nog frisk vännen. Mamma är här, jag går ingenstans. Jag är här när du vaknar. Snart kan vi å ut igen. Snart vännen :)

Kommentarer
Postat av: tant moa

usch vad det låter jobbigt med magsjuka, hoppas inte du och christer blir smittade, fast det borde ni väl ha blivit nu i så fall?!



krya på dig felicia! hoppas vi ses snart igen!



ha det bra, många kramar från tant moa!

2009-02-01 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0