Felicia ska sova borta!!

Ja, det är faktiskt sant ! I morgon ska Felicia sova hos Mormor!! Det känns jätte konstigt, skönt, och läskigt på samma gång!
Jag och Sambon ska inte göra något specielt. Det är på mormors inttiativ och emst på lite kul. Själv ska jag jobba dubbelpass i morgon och kommer därför vara rätt slut när jag kommer hem. Därav ska det bli underbart av bara vetskapen om att jag kommer få sova hela natten och även få sovmorgon dagen därpå! Det är ju som om att dra högsta vnsten på triss, ja nästan i alla fall! Men visst, jag kommer att sakna min skatt. Det kommer att kännas väldigt konstigt att inte kunna öppna hennes sovrumsdörr för att kika in på henne, lägga henne tillrätta och dra in lite Flis luft i lungorna. Nåja, Flis kommer att ha det bra, mormor kommer förmodligen att älska at ha henne för sig själv, nåja kanske inteom hon vakanr både två, fyra och sex men ananrs så :) 
 Vi kan ju hoppas på att Flis sover hela natten där. Här hemma gjorde hon det i natt och vi, hoppas såklart innerligt på en likartad natt igen. Själv har jag slaggat på soffan sen kl 20:00 idag. Sådär lagom roligt va!? Stacakrs sambon, fick sitta uppe alldelles själv :) Idag jag jobbat och sedan har vi hela familjen vart hemma hos morfar som fyller 53 år idag! Alla barnbarnen fick åka fyrhjuling! Flis älskade det!




Någon var ltie rädd och ville INTE sitta på hästen, hellre på morfars arm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0