kissat i pottan!


Jajjamensann! Idag kissade Flis i pottan! Jag har haft pottan framme i ett par dagar nu, låtit Flis känna och leka med den. Några gånger har jag satt henne på pottan och själv satt mig själv på toaletten och undrat om hon velat göra likadant som mig. Men ingenting hände. Jag och sambon har vid flera tillfällen märkt att hon gärna kissar direkt efter att vi tagit av henne blöjan. Vi ställer henne oftast i badkaret av vana nu då vi vet att det otta händer. Vi klappar händerna och säger " nämen kissade du, vad bra" eller nått i den stilen. Ikväll, vid nattningen tog jag av henne blöjan och alla kläderna. Sen sate jag henne på pottan och började vika hennes kläder och då plötsligt hörde jag hur de lät! Jag blev överlycklig och berömde henne mycket. Sambon kom också in och såg henne sitta där på pottan! Synd att inte kameran var i närheten!

Idag har vi vart hemma hos kusin Anton som fyllde 8 år. Efteråt ville Anton och hans bror Gabriel följa med oss hem och de fick de såklart. Jag och alla tre barnen gick till stora lekparken och lekte länge. Sedan gick vi hem, jag lagade mat och sambon körde hem småkillarna, Sambons kompis Romén kom förbi och är fortfarande här. Jag var på snällhumör efter Flis läggning och åkte iväg för att handla fredagsmys. Nu ser de på ngon ruskig film som jag inte alls har lust att se. Ser i stället framemot att läsa lite i en bok och sedan sova.
Jag hoppas att natten i natt var ett undantag då Flis INTE kunde somna om efter att hon vaknat. Hon Vaknade troligtvis av en moppe eller mc åkare här utanför! Jag blir som tokig på sånna människor! USCH!!


Efter helgen är det bara två veckor kvar på mitt sommarschema på jobbet, sedan ska sambon jobba i två veckor!  Det är galet att tiden kan gå så fort!


Kommentarer
Postat av: Elle

Det beror på att du inte stått som registrerad på dessa kurser tidigare som jag gjort, i fjol. Jag har ju läst OVBL redan och ska därmed bara läsa YEPS och Självständigt...



Kul att Flis kissade i pottan :)

2009-07-26 @ 21:13:35
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0