jag jobbar och står i :)

Ja, jag jobbar och står i och tiden flyger iväg!

Idag hann vi med ettårskontrollen på BVC. Både jag och sambon var med och Flis var så duktig när hon fick sin spruta. Hon satt i min famn och grät en skvätt när andra sprutan stack henne i benet. Men det gick fort över. Hon fick leka lit ei väntrummet efteråt. 
Flis har gått upp i vikt och ligger nu fint på sin viktkurva ! ÄNTLIGEN!!!

Flis väger nu : 9081 g
Hon mäter : 78 cm lång :)

Fick lite råd ang att Flis vaknar på nätterna. Vi har ju bestämt att ge Flis vårt sovrum men har inte ritkigt fått tid att mömelera om ännu. Vi tror ju att Flis kommer till att sova bättre då och BVC skäterskan trodde detsamma. Säkerligen kommer det att ta ett par dagar även när vi inte ligger i samma rum, men vi hoppas på att snart få sova HELA NÄTTER!

Efter BVC besöket idag åkte ja och FLis till centrum för att gå på apoteket och även sko affären för att köpa Gummistövlar till henne.
Hem,. lunch och sova.
Själv åkte jag iväg och skrev ett kunskapsprov för att få deligering på jobbet och sedan jobbade jag kvällspass! 1445-2145
På vägen hem tankade jag och sedan kom jag hem med föreställningen om att försöka lägga mig i tid. Men, nu sitter jag ju här. Så som jag inte skulle.  Jag ska eventuellt jobba i morgon, beroende på min kollega :)

Är jag ledig lovar jag att slänga ut mer bilder !
Kram!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vad skönt att hon växer fint!

Var jobbar du? Med vad?

2009-06-16 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0