Flis mår bra!


Ja, Flis sov en underbaaar natt! Hon las i sängen kl 19: 00- tog lite tid på sig att somna men sov sedan till 06:18 med ett enda litet fjuttigt uppvak då hon somnade om på mindre än fem minuter. Hon är feberfri och glad och pigg, som den vanliga glada tjej hon brukar vara!

Jag däremot känner mig förkyld. Ingen feber inte ont någonstans direkt. Lite hängig och snorig men inget mer.

Igår till Lets Dance så hade jag lite ont i halsen men inte mer än så. Har inte känt av någon feber. Vad är detta för ett konstigt virus ?
Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska ge mig ut på Äventyr idag. Flis och jag har bara vart hemma och drönat i två dagar och hon skulle behöva omma ut, se något annat. Men jag vet inte om jag själv orkar, tror tyvärr inte det ! Jag är rädd att det blir värre, och jag behöver nog vila när Flis sover idag!
Men det är så typiskt och tråkigt! Men men, kanske åker jag med Flis till centrum idag för att försöka byta Sambons kalsonger, jag köpte i fel storlek, de är förpackade i en sån där påse och jag har kvittot kvar så kanske går det! * Hoppas*

OCH hör och häpna, om ni inte såg Lets Dace igår ! MAGNUS VANN!!!!
Sambon slocknade på soffan till nyheterna i går, och jag passade på att gå och göra i ordning mig för natten samt göra välling (gör alltid i ordning på kvällen så att man slipper på morgonen när man är trött).
Just i finalslaget när de sa att MAGNUS VANN så väckte jag sambon och han blev faktiskt lite putt för att jag inte väckt honom tidigare. " Jag ville ju se när de stod där" sa han. " Heheh- jag som trodde du tyckte sånt var töntigt" kunde jag inte låta bli att säga. DÅ blev han tyst minsann!

Jo nu har jag bestämt mig, det blir återigen, en tråkig hemmadag. Jag orkar inte ge mig ut på några större äventyr idag. Även om det skulle vara jättekul att komma hemifrån!

Hoppas allt är bra med er andra där ute :)

Therese- jag undrar just: När sa du att du skulle trolla fram våren. Jag kan inte se någon så långt ögat når......!











Flis läser bpk såhär på morgonkvisten i soffan =) Upp och Ner!

Glad & Pigg. Vår underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0