Godmorgon

Ja, godmorgon säger jag. Fast jag vart uppe i tre och en halv timme, men ändå inte riktigt kommit igång ännu. Flis vaknade kl kvart över sex i morse och ville inte somna om. Hon fick leka lite med oss i sängen, för ingen av oss orkade gå upp för att ge den andre sovmorgon. Det slutade dock med att jag klockan 7 fick nog och gick då upp med henne. Sambon lyckades, Självklart somna om. Jag väckte honom kl 8, för att jag visste att han egentligen skulle gått upp kl 7:15 men jag kunde inte var så elak att han inte skulle hinna till skolan i tid. Dock fick han stressa iväg utan frukost i magen, nåja då går han ju i alla fall upp :) Det hade han inte gjort om jag väckt honom tidigare- så vi slapp ännu en irriterad morgon idag i alla fall! Skönt!

Flis blev trött redan 8:30 och las då i sängen, sover fortfarande. Jag sitter fortfarnade i Pyjamas och gör mest ingenting. Känner mig allt för slö för att orka ta tag i "roligare" saker men inte allt för trött för att gå å läga mig. Idag verkar det vara fint väder ute så ut ska vi försöka ta oss men jag vet inte när eller hur. Ut ska vi alla fall.  Det vankas lite, lite vår- eller hur ?

Längtar såå till första cykelturen med Flis, första gungningen i lekparken och specielt till i sommar med sol och bad. Fast mestadels jobb för min del. Vi får se hur det blir :)

BAKA kanske man ska göra idag :) Vi får väll se ! * HJÄSP*

Kram banan- syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0