Helgen

I går fyllde min älskade lille skrutt 6 år !! Att tiden går så fort är häpnatsväckande ! Jag minns så väl för sex år sen, när lilla Gaben kom till världen. Nu, har jag en liten, alldelels egen älsklings skrutta !

Igår kom tant Moa till oss för att stanna ändå tills Måndag! KUL :) Just när ensamheten började kännas vid..

Idag ska vi åka med bilen till Farsta centrum för att titta lite. Ska försöka hitta en fleeseoverall till Flis. I morse vaknade Flis redan kl 6:00 men jag LYCKADES få henne att somna om till 07:30! Galet skönnt !

Dock tycker jag att hostan blivit värre. Hon bara hostar och hostar. Så jag ska ringa till doktorn i morgon igen!
Lilla älsklingstjejen! När ska mammas tjej bli frisk?


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0