Ursäkta röran!

 

 

Jag förstår inte varför blogg.se krånglar. När jag skriver blir det antingen väldigt förstor text eller som ni kan se, näst intill oläsbart !


Idag ska vi åka till Flis Farmor och Farfar, fast den egentliga orsaken till att vi åker är för att hennes Faster Jacki fyller 20 år idag ! Grattis till dig !!! Fast det ska såklart bli roligt att träffa Farmor och Farfar också.

Nu blir det vanlig text igen, utan att jag gjort någonting! Hm jag förstår inte! Flis ligger i alla fall i sin säng nu, ska sova sin förmiddagsvila och jag ska förgylla tiden med att: duscha, slå in paket, plocka undan och så smpning om börja förbereda lunchen. Får se hur långt jag kommer.
Flis är snuvig, och hostig. Men feberfi! Sov ingen bra natt i natt, stackarn bara hostade och hostade.

Natten till igår var dock rena himmelriket ! Ungen sov HELA NATTEN!!!! La henne i sängen kl 19:00. vaknade till lite på natten och jag låg och väntade en liten stund på att hon skulle tystna som vanligt. OCh, det GJORDE hon utan att jag behövde kommamed vattenflaksan eller så. Hon bara somnade och sov ända till 0630! What a dream!!

"Livet som ensamstående" rullar på. Det går bra! Dock märker jag ju att allt tar extreeemt lång tid ibland! På dagarna gör det ju ingen skillnad, för oftast är C  borta och jag gör allting i alla fall, men på eftermiddagarna och kvällarna så märks det faktiskt. Det märks att sambon är den som drar ett varv runt HELA lägenheten och plockar upp ALLA leksaker som ligger överallt. Visserligen, har jag då redan gjort det än sådä 10- 15 gånger. Sen är det ltie tråkigt at komma ut från sovrummet ca 19:15 och inte ha NÅGON att prata med. Igår kväll var Tant moa här och gjorde mig sällskap ända till kl 21 då hon åkte hem och det var ju väldans trevligt. Ihelgen ska hon förmodligen bo här heeela helgen också ! * Hoppas * !
Fast på Lördag ska jag och Flis göra en avstickare hem till Gabriel på 6 årskalas! Flis älskar sin Gabriel väldigt högt och blir sååå glad att se honom! Efter det pker vi nog för att hämta upp Moa igen och åker hem och lagar middag.  Nu måste jag skynda mig med allt göra om vi ska hinna gå på nått 20 års kalas idag!


Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: elenore

Stackarn!

2009-03-05 @ 06:50:02
Postat av: tant moa!

hehe...jag la precis in lite bilder på klassbloggen och det gick inte heller så bra! ser helt sjukt ut, så alla bloggar kanske krånglar just nu, fast vi har ju blogspot och inte blogg..hhmmm...ja vi hörs ju snart angående helgen, det har blivit sjukdom,typiskt...men vi hörs ju snart!



kram kram



ps, du glömde skriva att jag var barnvakt! ds

2009-03-06 @ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0