Praktiken snart slut!

Japp i morrn är praktien slut för min del. En lärorik tid har det vart. Rätt skönt faktiskt ! Och rätt jobbigt och lite ensamt, men absolut mycket tid för eftertanke- tror  att det var i rätta tider :)

Men i morrn kommer han hem- å då ska jag krama om honom så att han nästan går sönder !!  Sambon har en väldigt bra förmåga och det är att få mig att känna mig i det tryggaste förvar man kan tänka sig. I hans sällskap kan ingenting ont hända oss, och det är ju såklart en bra känsla.

Idag ska jag städa lägenheten och ikväll kommer tant moa för att gör amig sällskap den sista kvällen som "ensamstående". För att vara helt p det klara kommer jag nog att sakna den tiden också- hehe. Är det någon som tycker jag pratar i nattmössan med all dess dubbelmoral ?
Det är så att jag själv hör hur fel det låter. Men det är så jag tänker och det är lika bra att få ur sig det. Förstår man så gör man det, ananrs får man väll blunda :) Eller inte läsa det jag skriver alls!

Flis är sjuk :( Fick alvedon i morse.. Nu sover hon.

VINTER FÖSVINN!!!!


Kommentarer
Postat av: tant moa

hej!

ja det var ett väldigt rörigt inlägg, men jag fattar vad du menar, hoppas alla andra som läser bloggen också gör det...

varför har vi inte bloggat nåt under helgen?! det var ju ett bra tag sen du la in bilder i bilddagboken. och det hände ju en hel del i helgen...lite synd, men men det är sånt som händer.

hoppas du inte hade det allt för ensamt igår efter det att jag åkte.

hälsa christer från mig, han kan få en kram från mig, men det är allt han kan få just nu, hehe..



hälsa flis! hoppas hon blir frisk snart!

ha det bra, kram kram :)

2009-03-11 @ 08:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0