Jäkla skit !

Hej hopp!

I helgen så jobbade jag och det blev inte mycket till skriva då.
På lördagen fick vi bråttom! Vi aar bjudna på två födelsedagskalas på samma dag och jag hade självklart råkat dubbelboka och tänkte INTE avboka något i sista sekunden. Det fick bli en snabbis hemma hos Alexander som fyllde 1 år och sedan vidare till farmor som fyllde- äldre än ett år :)

Trevligt hade vi i alla fall! Flis åt en banan hemma hos Alex. Hon var jättetrött och jag hoppades att hon skulle somna i bilen påväg till farmor- men icke Tji fick jag! Hon höll sig allt vaken. Farfar hade lagat GOD mat åt oss. Hamburgare med Riktigt god ost och pommes till det. Jag åt så att jag trodde att min mage skulle sprängas. Farfar hade även gjort i ordning mat till Flis. Kokat potatis och mosat fiskbullar i hummersås åt henne. Men det föll inte vår lilla kräsna tjej i smaken. Som tur var hade vi med oss en burk åt henne-. spagetti och köttfärsås som nästna hela burken åt upps. Snacka om att hon vill ha konserveringssmaken. Å andra sidan är vår lilla tjej en kräsen i maten och vi gör helt enkelt vårt bästa för att hon ska äta!

På söndagen var det dags för mig att jobba igen och på kvällen när jag kom hem så sov Flis så gott i sin säng! När jag inte är hemma går det hur bra som helst för Sambon att lägga och ta hand om Flis. Men så fort jag är hemma och han ska lägga henne blir hom som förbytt. Hon skiker och sräcker armarna till mig. Vid sånna tillfällen känner både sambon och jag att vi inte kan plåga henne. Jag finns ju här och jag kan bara inte förbise henne, så jag tar henne!

Nåja idag blev det måndag igen och just nu gick läggningen åt skogen! Grannens hund själlde. Jag måste nog gå in!
Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0